در حال بارگزاری ...
کنترل والدین

کنترل والدین چیست؟
ویژگی Parental Control (کنترل والدین) یکی از خدمات جدید شرکت های آنتی ویروس است. با توجه به گسترش روز افزون کاربرد کامپیوتر ها و اینترنت و با توجه به اینکه یکی از گروه های استفاده کننده از اینترنت کودکان ونوجوانان هستند، شرکت های معتبر جهانی همچون Eset, Kaspersky, Bitdefender و…خدمات کنترل والدین را روی آنتی ویروس های خود ارئه می دهند.

در واقع کنترل والدین یکی از ویژگی های بسیارضروری و کاربردی جهت محافظت از کودکان و فرزندان در دنیای آنلاین می باشد که به والدین اجازه می دهد از فرزندان خود در دنیای مجازی در برابر تهدیدات موجود حفاظت نموده و بر فعالیت آنها نظارت نمایند.

در دنیای اینترنت و شبکه ها تهدیدات متعددی وجود دارد که حتی بزرگسالان را که توانایی تشخیص و تصمیم گیری قویتری را نسبت به کودکان ونوجوانان دارند در دام این گونه تهدیدت گرفتار شوند. حال کودکان که دارای تجارب کمتری در فضا های مجازی هستند، می توانند به راحتی گرفتار شوند.این تهدیدت باید توسط والدین جدی گرفته شوند.
این تهدیدات می تواند هرز نامه، ایمیل های تبلیغاتی،اسپم ها،ایمیل های حاوی لینک های غیر اخلاقی ویا دانلود و نصب نرم افزارهایی که موجبات نفوظ یک باج افزار یا سرقت اطلاعات شخصی ،اطلاعات شرکت یا حساب های کاربری شما رو به دنبال داشته باشد.
شرکت های بزرگ آنتی ویروس همچون Eset و Kaspersky و … برای ایمن تر کردن فضای مجازی برای کودکان راهکار Parental Control (کنترل والدین) را ارائه دادند.
قابلیت های اصلی ویژگی کنترل والدین
قابلیتParental Control به والدین اجازه می دهد تا محدودیت های را برای استفاده کودکان از منابع سیستم قرار دهند،اجازه اجرا شدن برخی نرم افزار ها را از ایشان سلب نموده و همچنین دسترسی به وب سایت هایی خاص را محدودی نمایند.
همچنین این قابلیت به والدین اجازه می دهد در برابر محتواهای غیراخلاقی یا محتواهایی که مناسب سن فرزندان نباشد از ایشان محافظت نموده تا فرزندان به صورت ناخواسته در مسیر های اشتباه وارد نشوند.
Parental Control قابلیتی دارد که می تواند زمان فعالیت فرزندان در استفاده از سیستم وفضای مجازی کنترل کند.باید توجه داشته باشیم که استفاده بیش از حد فرزندان از این تکنولوژی ها می تواند آسیب های جدی جسمی و روانی برای آنها به همراه داشته باشد.برای مثال یکی از معظلات اساسی این روز ها اعتیاد کودکان ونوجوانان به استفاده از اینترنت و بازی های آنلاین است که این اعتیاد می تواند باعث بروز ناهنجاری های در زمینه ارتباطات و سبک زندگی سالم برای فرزندان ما ایجاد کند.
توصیه گروه کالاهای ایمن دیجیتال به شما دوستان عزیز این است که در صورت استفاده از آنتی ویروس،از آنتی ویروس هایی که امکان Parental Control را دارند استفاده کنید.

در این زمینه گروه کالاهای ایمن دیجیتال با ارائه آنتی ویروس های اوریجینال می تواند به شما کمک کند.شما می توانید با خرید آنتی ویروس های Eset و Kaspersky ازاین خدمات استفاده کنید.

با تشکر گروه کالاهای ایمن دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!